Loading...

sobota, 14 stycznia 2012

Natalka - sześć lat:)

Dziś tylko jedno ale mam nadzieję zrobić Natalce trochę więcej zdjęć. Pomyśl siostra:)



A na deser moja "pozująca" Oleńka


A tak na marginesie. W pokoju dziewczynek panowało idealne światło, zdjęcia Oli tam właśnie zrobione. W sumie nic przy nich nie robiłam. Są dla mnie idealne pod względem jasności, choć może wprawne oko doszuka się przepałów. Takie zdjęcia mnie satysfakcjonują z nich jestem zadowolona do taki zdjęć dążę. Niestety problem pojawiał się gdy chciałam zrobić zdjęcia dziewczynkom gdy siedzą wspólnie na łóżku. Przesłona ustawiona na 2,8 nie pozwalała złapać ostrości na wszystkich. Dlaczego nie zabrałam lampy?????
To tyle w kwestiach technicznych. Pozdrawiam nieliczne grono czytających i bardzo dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa:)))))

 Kinga:)

1 komentarz:

  1. śliczne modelki ;) i tak, tu masz racje świetnie pada światło na twarz Oli ..
    pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń