Loading...

czwartek, 11 października 2012

Fotografia

Pewne zdarzenia skłoniły mnie do refleksji na temat fotografii. Oglądając zdjęcia często mam zupełnie inne odczucia niż moja rodzina, każdemu podoba się co innego. Jedni lubią jasne czyste zdjęcia, wymuskane modelki czy pięknie wystylizowane dzieci. Innym podobają się fotografie krajobrazu czy architektury. Niektórzy uwielbiają czerń i biel, inni kochają kolor (jak ja). Ile osób tyle opinii. Będąc fotografem trzeba mieć swój styl, trzymać się go kurczowo i nie pozwolić aby ktoś sprowadzał nas na inną drogę. wtedy będziemy prawdziwi. Przez długi czas bardzo ubolewałam nad tym, że nie mam lepszego sprzętu, że moje niedociągnięcia spowodowane są warunkami technicznymi, że mogłabym lepiej ale może mam zły aparat czy obiektyw. Teraz wiem, że w fotografii nie liczy się idealna ostrość, czy wspaniały bokeh, liczy się przekaz, pomysł, coś co zainteresuje widza. Są tacy ludzie których zdjęcia mnie inspirują, sprawiają, że chcę więcej i lepiej od nich się uczę.

Kasia
Fotopastele

oto moje największe inspiracje:)





3 komentarze:

  1. Dokładnie Kinguś!
    Bo nie najważniejsze jest to co mamy w swojej torbie ważne to co reprezentują nasze fotografie
    Ps. oszalałaś ja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga, najważniejsze żeby robić swoje i być z tego zadowolonym! Tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie ważne komu i co się podoba...b&w, kolory, ostre,nieostre, modelki czy domy...ważne, że rodzina i tak zawsze za Ciebie trzymała, trzyma i będzie trzymać kciuki:)

    OdpowiedzUsuń